Muutamia hyviä kikkoja tunnesiteen luomiseksi mainostuotteiden avulla


  • Valitse aina mainostuote, joka tukee teemaasi. Kun olet valinnut markkinointikampanjasi teeman, pidä huolta, että kampanjaa täydentävät tuotteet tukevat vaikutusyritystäsi. Esimerkki: Communicorp-niminen yritys käynnisti Tyynenmeren alueelle menestyksekkään kampanjan "Be Big Kahuna", jossa he käyttivät Havaiji-teemaisia ​​tuotteita kuten rantakasseja ja aurinkovoiteita. 
  • Varmista, että kohdeyleisösi käyttää valitsemaasi mainostuotetta. Esimerkiksi vesipullojen ja kynien käyttöaste on hyvin suuri ja niitä käytetään pidempään. Harkitse myös premium-tuotteiden kuten kylpylätuotteiden ja merkkikosmetiikan tai urheiluvälineiden käyttöä. Niillä on yleensä paljon enemmän näyttöarvoa, josta asiakkaat myös nauttivat.
  • Tärkeintä on välttää samojen vanhojen tuotteiden käyttöä. Markkinoilla on tarjolla todella runsaasti ​​mainostuotteita, joten sinun ei tarvitse jämähtää t-paitoihin tai kahvikuppeihin. Niiden sijaan kannattaa harkita esimerkiksi USB-muistitikkuja, joihin olet ladannut yrityksesi markkinointimateriaalia. Tai puhelimen latureita ja selfie-keppejä. Käytä aikaa markkinoilla oleviin vaihtoehtoihin ja mainostuotteisiin sekä personoituihin palveluihin tutustumiseen ennen seuraavaa markkinointikampanjaasi.
  • Seuraavaksi voit yrittää luoda yrityksellesi brändipersoonan eli  yrityksen omat kasvot sekä viestintätyylin. Se toimii ponnahduslautana, joka auttaa luomaan uniikkeja tuotteita ja asiakkaita koukuttavia mainoslahjoja. Ihmiset ostavat merkkejä, jotka heidän mielestään heijastavat parasta versiota siitä, keitä he todella ovat – tai haluavat olla. Sinun on pidettävä sormea ​​kohderyhmän pulssilla, jotta löydät  mietitympiä ja räätälöidympiä tuotteita, jotka puhuttelevat heitä ja herättävät merkkiuskollisuutta vahvistavia tunteita.
  •  Käytä brändisi markkinoinnissa todellisia tuotteita sekä sanastoa, joka resonoi asiakkaiden kanssa. Älä käytä trendikästä slangia, jos ydinasiakkaatsi ovat vanhempaa polvea.

  • Suosi mieluummin nokkelia ja kuvaavia sanoja. Ota tyylin valinnassa huomioon kohdeyleisösi ominaisuudet ja brändisi eettiset arvot.  Riippumatta siitä, mikä on brändisi tarina, varmista, että sen eetos todella läpäisee kaiken, mitä teet. 
  • Yritä ladata tarinaan intohimoa ja autenttisuutta, se auttaa sinua rakentamaan pysyviä ja vahvoja yhteyksiä ihmisiin, jotka jakavat samat arvot brändisi kanssa. 
  • Luo myös jotain jännittävää. On tärkeää pitää asiakkaasi sitoutuneena ja innostuneena brändisi toiminnasta.


Kommentit

  1. Yrityslahjat ovat oiva tapa luoda ja ylläpitää hyviä liikesuhteita yhteistyökumppaneihin, työntekijöihin ja asiakkaisiin.

    Lahjat kannattaa siis valita huolella ja panostaa mahdollisimman persoonalliseen ja hyödylliseen lahjaan, joka aidosti ilahduttaa sen saajaa.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Yrityslahjat ympäristöystävällisen ajattelun edistäjinä

Korttitasku omalla logolla on tyylikäs yrityslahja