Tiesitkö, että 88% lahjojen saajista muistaa mainostuotteesta mainostajan logon tai viestin ja että 83% ihmisistä haluaa saada liike- ja mainoslahjoja ? Mainoslahjaa mietittäessä on hyvä tarkastella itse tuotetta - onko se meidän näköisemme? Välittääkö tuote arvojamme? Hyvästä mainoslahjasta voi poistaa logon tai viestin ja siitä huolimatta tuote kertoo, millaisen yrityksen liikelahja se on. Jotta bisneksesi kasvaisi, mainoslahjan on oltava ainutlaatuinen, eli oikea lahja oikealle henkilölle . Tällä hetkellä suositaan ympäristöystävällisiä, käytännöllisiä, innovatiivisia ja kotimaisia yrityslahjoja sekä räätälöityjä erikoisratkaisuja. Tuotteiden käytettävyys ja näkyvyys ovat tärkeitä näkökohtia. Vanhoja, ja hyväksi havaittujakaan ei kannata unohtaa. Brändin visuaalista näkyvyyttä lisäävät parhaiten: sateenvarjot , takit , fleecet , t-paidat , kalenterit, ostoskassit , kynät , päähineet .
Kommentit
Lähetä kommentti