Tekstit

Paras hetki joululahjojen hankintaan

Kuva
   Joulu on jo ovella Suositut joululahjat yrityksille Vaivihkaa mutta varmasti vuosi lähenee loppuaan pikkujoulujen ja lahjahässäkän saatteella. Yrityksissä on nyt vihoviimeinen aika miettiä joululahjoja , sillä vauhti kiihtyy ja työn määrä vain lisääntyy uutta vuotta kohti. Jos lykkäät lahjavalintaa, aika voi loppua kesken sillä jonot ovat tavallista pidempiä.   Lahjoja odotetaan Missään nimessä lahjoja ei pitäisi kuitenkaan jättää antamatta, sillä niitä odottavat sekä työkaverit että yhteistyökumppanit. Asiakkaitakaan ei kannata unohtaa. Liikelahjoja jouluksi Ohessa muutamia joululahjaideoita , kivoja ja tarpeellisia tuotteita, joihin voidaan painattaa, kirjailla tai kaivertaa yrityksesi logo laadukkaasti:  Brodeerattu pehmeä ja pörröinen huopa Käytännöllinen ja tehokas varavirtalähde Langaton kaiutin Nahkaessu kohokuvioidulla logolla Piparkakumuotit kauniissa lahjapakkauksessa Terästermospullo RFID-suojattu lompakko personoidussa pakkauksessa Lämmin aamutakki Vuotamaton termosmuk

Mainoslahjoja ympäristöystävällisesti

Kuva
 Yrityslahjoja ympäristöystävällisesti Ympäristöystävälliset mainosvaatteet Luontoa säästävät, kierrätettävät ja biohajoavat  mainoslahjat  ovat yhä enemmän in. Ihmiset ovat entistä ympäristötietoisempia, ja lahjojenkin halutaan ilmentävän omia arvoja.  Liikelahjojen myyjät  ovat reagoineet kysyntään, ja tarjolla on yhä enemmän ympäristöystävällisiä mainostuotteita. Ekologisia mainoslahjoja   tuotetaan kierrätetyistä materiaaleista tai luonnonmukaisista raaka-aineista, ne ovat kompostoituvia tai biohajoavia, niitä voidaan käyttää uudelleen tai ne hyödyntävät uusiutuvaa energiaa.  Esimerkiksi brittibrändi Salvagen  hupparit , puserot,  t-paidat  ja  ostokassit  syntyvät sataprosenttisesti kierrätetystä materiaalista. Pehmeä ja kestävä  ekotekstiili  valmistetaan kuidusta, jota saadaan kierrätetyistä muovipulloista ja tekstiiliteollisuuden luomupuuvillajäämistä.  Maissitärkkelyksestä, sokeriruo'osta ja maniokista voidaan tehdä biohajoavia ja kompostoituvia mainostuotteita. Niistä val

Millaista liikelahjaa saajat arvostavat?

Kuva
Millaista yrityslahjaa saajat arvostavat? Sekä miesten että naisten eniten arvostamia mainoslahjoja ovat muistikortit ja päällysvaatteet, miehillä lisäksi juoma-astiat ja naisilla laukut (lähde: ASI - Advertising Specialty Institute). Eurooppalaisilla miehillä on keskimäärin 9 ja naisilla 8 mainoslahjaa. Mainoslahjan käytettävyys on vastaanottajille erittäin tärkeää, myös muotoilua arvostetaan ja kolmantena tulee tunnearvo.   Parhaan kuvan yrityksestä antavat pitkälti samat tuotteet, joita saajatkin arvostavat. Listan kärjessä ovat muistitikut , päällysvaatteet (esimerkiksi tikatut takit ja fleece-pusakat), juoma-astiat. kuten termoskupit ja juomapullot , erilaiset kynät sekä urheiluvaatteet. Pisteitä saavat myös firmat, joiden tuotteet ovat ympäristöystävällisiä tai luontoa säästäviä.    Eniten kontakteja tuottavat mainosvaatteet, ostoskassit , logokynät, kalenterit, T-paidat omalla painatuksella  sekä lippikset ja muut päähineet.

Millainen liikelahja auttaa bisnestäsi kasvamaan

Kuva
Tiesitkö, että 88% lahjojen saajista muistaa mainostuotteesta mainostajan logon tai viestin ja että 83% ihmisistä haluaa saada liike- ja mainoslahjoja ? Mainoslahjaa mietittäessä on hyvä tarkastella itse tuotetta - onko se meidän näköisemme? Välittääkö tuote arvojamme? Hyvästä mainoslahjasta voi poistaa logon tai viestin ja siitä huolimatta tuote kertoo, millaisen yrityksen liikelahja se on. Jotta bisneksesi kasvaisi, mainoslahjan on oltava ainutlaatuinen, eli oikea lahja oikealle henkilölle . Tällä hetkellä suositaan ympäristöystävällisiä, käytännöllisiä, innovatiivisia ja kotimaisia ​​yrityslahjoja sekä räätälöityjä ​​erikoisratkaisuja. Tuotteiden käytettävyys ja näkyvyys ovat tärkeitä näkökohtia. Vanhoja, ja hyväksi havaittujakaan ei kannata unohtaa.   Brändin visuaalista näkyvyyttä lisäävät parhaiten: sateenvarjot ,  takit ,  fleecet ,  t-paidat ,  kalenterit,  ostoskassit ,  kynät , päähineet .

Ruokopillit koristavat juhlapöydän

Kuva
Markkinoille tullut Saarenmaan Sutunlahdelta korjattu 100-prosenttisesti biohajoava ruokopilli on luontoystävällinen lahjavaihtoehto. Kestävät Sutun ruokopillit sopivat sekä kuumiin että kylmiin juomiin, ne voidaan käyttää uudelleen ja pestä myös astianpesukoneessa. Ruosta valmistettu juomapillit sopivat sekä kotijuhliin että lahjoiksi ystäville ja yrityksille. Kestopilleihin voidaan kaivertaa yrityksen logo tai mainosteksti. Käyttämällä ruokopilliä pidät maailman puhtaampana. Ja tulevaisuus kiittää sinua!

Mainoslahjatrendit ovat nopeassa muutoksessa

Kuva
Oletko löytänyt itsesi ajattelemasta, että antamalla tai käyttämällä mainoslahjoja saastutat maailmaa? Saajat yleensä käyttävät tarpeellisia mainostuotteita , kuten kahvimukeja tai juomapulloja. On kuitenkin väistämättä suuri määrä lahjoja, joita tuotetaan liikaa tai joita ei koskaan käytetä. Se on johtanut siihen, että monet markkinoijat, henkilöstöjohtajat, virkamiehet ja yritykset ovat luopuneet mainoslahjojen antamisesta. Ei ole epäilystäkään siitä, että mainostuotteet toimivat, sen ovat osoittaneet maailmanlaajuiset markkinointitutkimukset ja pitkäaikainen kokemus. Mutta ne ovat tuotteita, joita ei välttämättä tarvitsisi hankkia, ilmankin pärjää. ONNEKSI VIIME VUOSINA MAINOSLAHJA-ALALLA ON NÄKYNYT MUUTOKSEN MERKKEJA!  Lahjat ovat muuttuneet henkilökohtaisemmiksi ja käytännöllisemmiksi. Enää ei tuoteta massiivisia määriä yhdenlaisia liikelahjoja, joista suurin osa jää todennäköisesti varastoon seisomaan. Nykyaikainen tiedonkeruu ja -analyysi mahdollistavat yksilöityjen

Miksi yrityksen pitäisi käyttää mainostuotteita?

Kuva
No, niiden avulla potentiaaliset asiakkaat voivat nähdä brändin ja assosioitua siihen. Siten he tunnistavat tuotemerkin aina ostoksilla käydessään, ja se onkin tärkein peruste  mainoslahjojen  käyttöön. Kuluttajat, jotka tulevat tietoisiksi brändistä, ostavat yleensä kyseisen firman tuotteita, mikä lopulta johtaa myynnin kasvun. Mainostuotteen on oltava riittävän edustava yrityksen imagon kannalta.   Se on avaintekijä tuotteen valinnassa. Usein yritykset valitsevat halvimman tuotteen pitääkseen kustannukset kurissa, ja päätyvät huonosti tehtyihin ja kehnolaatuisiin mainostuotteisiin, jotka eivät toimi odotetulla tavalla. Siitä seuraa  usein enemmän vahinkoa kuin hyötyä yrityksen brändille. Vaikka tuotteet ovat ilmaisia, saajat ovat hämmentyneitä ja pettyneitä saadessaan toimimattoman ja halvalta näyttävän lahjan. Siksi on tärkeää, että mainostuotteet edustavat yritystäsi tyylikkäästi. Sen lisäksi että tuotteet ovat hyödyllisiä vastaanottajille, niistä tulee relevantteja myös b