Tekstit

Mainoslahjatrendit ovat nopeassa muutoksessa

Kuva
Oletko löytänyt itsesi ajattelemasta, että antamalla tai käyttämällä mainoslahjoja saastutat maailmaa? Saajat yleensä käyttävät tarpeellisia mainostuotteita , kuten kahvimukeja tai juomapulloja. On kuitenkin väistämättä suuri määrä lahjoja, joita tuotetaan liikaa tai joita ei koskaan käytetä. Se on johtanut siihen, että monet markkinoijat, henkilöstöjohtajat, virkamiehet ja yritykset ovat luopuneet mainoslahjojen antamisesta. Ei ole epäilystäkään siitä, että mainostuotteet toimivat, sen ovat osoittaneet maailmanlaajuiset markkinointitutkimukset ja pitkäaikainen kokemus. Mutta ne ovat tuotteita, joita ei välttämättä tarvitsisi hankkia, ilmankin pärjää. ONNEKSI VIIME VUOSINA MAINOSLAHJA-ALALLA ON NÄKYNYT MUUTOKSEN MERKKEJA!  Lahjat ovat muuttuneet henkilökohtaisemmiksi ja käytännöllisemmiksi. Enää ei tuoteta massiivisia määriä yhdenlaisia liikelahjoja, joista suurin osa jää todennäköisesti varastoon seisomaan. Nykyaikainen tiedonkeruu ja -analyysi mahdollistavat yksilöityjen

Miksi yrityksen pitäisi käyttää mainostuotteita?

Kuva
No, niiden avulla potentiaaliset asiakkaat voivat nähdä brändin ja assosioitua siihen. Siten he tunnistavat tuotemerkin aina ostoksilla käydessään, ja se onkin tärkein peruste  mainoslahjojen  käyttöön. Kuluttajat, jotka tulevat tietoisiksi brändistä, ostavat yleensä kyseisen firman tuotteita, mikä lopulta johtaa myynnin kasvun. Mainostuotteen on oltava riittävän edustava yrityksen imagon kannalta.   Se on avaintekijä tuotteen valinnassa. Usein yritykset valitsevat halvimman tuotteen pitääkseen kustannukset kurissa, ja päätyvät huonosti tehtyihin ja kehnolaatuisiin mainostuotteisiin, jotka eivät toimi odotetulla tavalla. Siitä seuraa  usein enemmän vahinkoa kuin hyötyä yrityksen brändille. Vaikka tuotteet ovat ilmaisia, saajat ovat hämmentyneitä ja pettyneitä saadessaan toimimattoman ja halvalta näyttävän lahjan. Siksi on tärkeää, että mainostuotteet edustavat yritystäsi tyylikkäästi. Sen lisäksi että tuotteet ovat hyödyllisiä vastaanottajille, niistä tulee relevantteja myös b

Muutamia hyviä kikkoja tunnesiteen luomiseksi mainostuotteiden avulla

Kuva
Valitse aina mainostuote , joka tukee teemaasi . Kun olet valinnut markkinointikampanjasi teeman, pidä huolta, että kampanjaa täydentävät tuotteet tukevat vaikutusyritystäsi. Esimerkki: Communicorp-niminen yritys käynnisti Tyynenmeren alueelle menestyksekkään kampanjan "Be Big Kahuna", jossa he käyttivät Havaiji-teemaisia ​​tuotteita kuten rantakasseja ja aurinkovoiteita.  V armista, että kohdeyleisösi käyttää valitsemaasi mainostuotetta. Esimerkiksi vesipullojen ja kynien käyttöaste on hyvin suuri ja niitä käytetään pidempään. Harkitse myös premium-tuotteiden kuten kylpylätuotteiden ja merkkikosmetiikan tai urheiluvälineiden käyttöä. Niillä on yleensä paljon enemmän näyttöarvoa, josta asiakkaat myös nauttivat. Tärkeintä on välttää samojen vanhojen tuotteiden käyttöä. Markkinoilla on tarjolla todella runsaasti ​​mainostuotteita, joten sinun ei tarvitse jämähtää t-paitoihin tai kahvikuppeihin. Niiden sijaan kannattaa harkita esimerkiksi USB-muistitikkuja, joih

Huippu-hyvä älypuhelimen lisälaite - PopSocket

Kuva
Kännykkään tai tablettiin kiinnitetty pieni PopSocket-pidike  tekee älylaitteen käyttämisen paljon helpommaksi ja kätevämmäksi. Juttelu, tekstailu tai videon katselu käy paljon sujuvammin, kun laite pysyy lujasti paikallaan eikä sen putoamista tarvitse pelätä. PopSocketin voi hankkia myös jalustalla , joka auton kojelaudassa toimii turvallisena kännykänpidikkeenä ja puhelimeen kiinnitettynä auttaa pitämään kuulokkeen johdon järjestyksessä. PopSocket näyttää erittäin tyylikkäältä ja lisäksi siihen voi painattaa erilaisia ​​kuvia ja logoja.