Mainoslahjatrendit ovat nopeassa muutoksessa
Oletko löytänyt itsesi ajattelemasta, että antamalla tai käyttämällä mainoslahjoja saastutat maailmaa? Saajat yleensä käyttävät tarpeellisia mainostuotteita , kuten kahvimukeja tai juomapulloja. On kuitenkin väistämättä suuri määrä lahjoja, joita tuotetaan liikaa tai joita ei koskaan käytetä. Se on johtanut siihen, että monet markkinoijat, henkilöstöjohtajat, virkamiehet ja yritykset ovat luopuneet mainoslahjojen antamisesta. Ei ole epäilystäkään siitä, että mainostuotteet toimivat, sen ovat osoittaneet maailmanlaajuiset markkinointitutkimukset ja pitkäaikainen kokemus. Mutta ne ovat tuotteita, joita ei välttämättä tarvitsisi hankkia, ilmankin pärjää. ONNEKSI VIIME VUOSINA MAINOSLAHJA-ALALLA ON NÄKYNYT MUUTOKSEN MERKKEJA! Lahjat ovat muuttuneet henkilökohtaisemmiksi ja käytännöllisemmiksi. Enää ei tuoteta massiivisia määriä yhdenlaisia liikelahjoja, joista suurin osa jää todennäköisesti varastoon seisomaan. Nykyaikainen tiedonkeruu ja -analyysi mahdollistavat yksilöityjen